Peleiltä kuten L.A. Noire, on
sallittua olla helpompia, sillä sellaiset pohjaa täysin juoneen ja
haastatteluun yms. Mutta esimerkiksi itse vihaamani Crysis 2 on aivan
liian helppo vaikeimmillakin tasoilla. Mutta miksi tällaisia pelejä
tehdään? Onko tosi pelaajien pullamössö -versiot valtaamassa
markkinat, vai onko peliyhtiöt unohtaneet pelien pointin? Helppo ei
aina ole hauskaa ja nykyään monet vanhat pelit ovat mahdottomuuden
rajoilla, ainakin uudemman sukupolven harrastajien mielestä. Pelit
kuten Mike Tyson´s Punchout ja Mickey´s wild adventure, ovat ihanan
vaikeita. Haastavampia helpoimmalla, kuin moni nykyajan peli
vaikeimmalla.
Ihmisille, jotka ajattelevat samalla
tavalla, kuin minä suosittelen Bayonettaa vaikeimmalla asteella,
siinä on tosissaan haastetta, varsinkin jos pelaa ensimmäistä
kertaa. Mutta jos olette eri mieltä, puolustakaa kantaanne, kuten
jenkit sanoo prove me wrong.
Haastetta peleihin. FatHazard
1 kommentti:
pakko myöntää, että ihan ensimmäinen megaman oli minulle mahdottoman vaikea. pelkkä muisto siitä vaikeudesta lannistaa tarttumasta peliin tai pelaamasta niiden alkukenttien jälkeen. erityisesti kerrasta poikki -piikkiosuudet olivat hirveitä :D
Lähetä kommentti